Tuesday, March 25, 2014

semalam tarikh yg bersejarah #MH370

haloo buddy baddy........

hari ini bertarikh 25 mac 2014.....
semalam meninggalkan kita untuk terus tabah menghadapi hari ini.. walau pahit perit cerita semalam tapi itu mengajar kita bahawa semua yg kita ada pada hari ini adalah pinjaman Tuhan yg hanya sementara..
mungkin ia akan hilang, mungkin ia akan pergi meninggalkan kita.. dan mungkin TUHAN ada rencana yang lebih baik untuk kita semua..

entry saya yg pertama sempena hari semalam yg mana adalah hari yang manis dan pahit buat saya khasnya dan umumnya rakyat malaysia.

happy first:
yesterday in turn 24 years old.. sangat bersyukur kerna masih diberikan oksigen untuk bernafas smpi ke hari ini.. ok itu cerita saya dan ini adalah sangat sweet ye kawan kawan coz saya jarang sangat celebrate birthday.. dan ini dari kawan2 terchenta. thanks sangat and sangat appreciate







sad story:
yesterday our PM announce that kapal MH370 yang telah hilang sejak beberapa hari telah berakhir di laut hindi. doa kita telah mengiringi mereka sejak berhari hari sampai saat ini dan semoga mereka ditempatkan di kalangan org terpuji dan syurga lah tempat mereka. dari DIA kita datang dan kepada DIA juga kita kembali. takziah.. moga diberikan kekuatan dan moga mereka redha dha ketentuan ini... dan yang pasti kehilangan orang yang disayang adalah satu kehilangan yang sukar untuk dicari ganti..


okey tamat untuk entry yang pertama..
panjang umur kita jumpa lagi dengan entry yang akan datang.
 chaloo...

No comments:

Post a Comment